Point of Sale a eKasa jednoduše a rychle.
AN kasa
Ve spojení s nejnovějšími dotykovými technologiemi a ergonomickým designem, přináší AN kasa rychlejší zpracování prodeje. AN kasa je komplexní nástroj pro komunikaci se zákazníky, obchodními partnery či zaměstnanci a způsob, jak řídit maloobchodní prodejní místa v 21. století. Poskytujeme klientům komplexní řešení i s hardwarem potřebným pro fungování. Zajistíme vám podle potřeby dotykové pokladny, fiskální tiskárny, periferie, e-Kasu, EET, pokladní displej, čtečky čárových kódů a další.
Intuitivní ovládání
Práce s AN kasa vyžaduje minimální čas na zaškolení personálu. Eliminuje chyby lidského faktoru a zpříjemňuje prodej zákazníkům minimalizováním času na zpracování prodejních transakcí.
Moderní design
Kombinace designu pokladních zařízení, dotykového ovládání a přehledné uživatelské prostředí dávají prodeji nový rozměr a styl.
Komunikace
AN kasa je připravena ke komunikaci s jinými ERP systémy (SAP, Navision…). Je také kompatibilní s Microsoft Office a je založena na nejmodernějších technologiích, jako je SQL a dotykové ovládání.
Flexibilita
S AN kasa nemusíte dělat kompromisy. Plně se přizpůsobí Vašim potřebám a požadavkům, ať už máte jednu nebo sto prodejen. Umožňuje prodej módního, jakož i specializovaného sortimentu s evidencí až tří charakteristik a atributů.
Reporting
Sledujte prodeje v reálném čase a vyhodnocujte výsledky podle artiklů, skupin, prodejců, zákazníků nebo časových období. Realizujte rozhodnutí o marketingových kampaních na základě výsledků v reálném čase.
Režim Offline
Kasa funguje v režimu online nebo offline. Vy ale o žádnou evidenci nepřijdete.
Změna na EKASa
Náš systém jsme samozřejmě přizpůsobili, aby splňoval nejnovější zákonné požadavky fiskálního systému . Ať už náš systém využíváte, nebo byste ho rádi využívali, je 100% připraven a funkční se systémem EKASa na Slovensku a s EET v Čechách.
Nenechte nejdůležitější moment náhodě. Prodej s AN kasa je rychlý, jednoduchý a dává široké spektrum možností a úprav.
Využijte čárové kódy a nasnímejte produkty rychle. Upravte jejich cenu, prostřednictvím promo akcí, slev, ručně nebo přes zákaznické systémy a slevy. Průběžné informace zajišťují přehled o tom, kolik zbývá zaplatit, o slevách apod. Zvyšte plynulost obsluhy přes parkování dokladů. Pokladní doklad odešlete zákazníkovi mailem.
Pokud to zákazník vyžaduje, rychle upravte cenu, množství nebo stornujte položky. Vytvořte zákaznický systém a umožněte nakupujícím prostřednictvím karty, přes věrnostní systémy a cenové hladiny získávat slevy a výhody.
Neomezujte se při přijímání plateb. AN kasa umožňuje přijímání všech známých způsobů plateb (hotovost, karty, šeky, poukázky, jiné měny) či jejich kombinace. Vytiskněte duplikáty dokladů a realizujte uzávěrky podle potřeby – průběžné, denní nebo měsíční.
AN kasa obsahuje i velmi potřebný reklamační modul. Urychluje a zjednodušuje reklamační proces od přijetí, až po vyřízení reklamace.
Integrovaný modul přímo v AN kasa umožňuje vytváření cenových akcí jako např. 2 + 1, slevy na nákup, uplatnění kupónů a dárkových poukázek. Využívejte i slevové karty a systémy splátkových společností, či kombinace zákaznických systémů.
Mějte přehled o stavu pokladen přes AN kasa. Vyhodnocujte prodej podle artiklů, skupin zboží, prodejního personálu, času nebo vámi definovaných kritérií.
Kontrolujte prodavače, jejich práci a efektivitu. AN kasa umožňuje jejich změnu v průběhu samotného prodeje. Vyhodnocujte kompletní historii všech prodejů a porovnejte si je s předchozími obdobími.
Prodejní personál má vždy aktuální stav skladu v barvě a velikosti, reaguje tak promptně na požadavky zákazníků. Má komplexní informace o zboží, jako popis, obrázky a technické specifikace.
AN kasa spolupracuje s odměňovacím systémem, eviduje tržby podle prodavačů a pokladníků a vy můžete jednoduše stanovit odměny.
Díky připojení AN kasa k internetu máte možnost vyhodnocovat prodej a získávat další informace o prodeji celé sítě maloobchodních prodejen. Vytvořte si masky a jednoduše získávejte informace na jeden klik.
Sdílejte důležité dokumenty (směrnice, katalogy) či informace (IČO, telefon, email apod.) A umožněte prodejnímu personálu přístup přímo z aplikace.
Prodejci mají přístup k aktuálnímu stavu položek na maloobchodních prodejnách firmy a k online obchodu. Zákazníkovi tak dokáží dodat požadovanou velikost a barvu.
Nastavení podle vašich potřeb a požadavků. Využijte např.:
- Automatické přidělování slev za předdefinované hladiny obratů
- Počítání bodů za nákupy
- Automatické generování dárkových poukázek po dosažení stanoveného obratu
- Přidělování výhodnějších cen na preferované skupiny artiklů
- Automatické zobrazování zlevněných cen po přihlášení se na ESHOP-u
- Integrace obratů z kamenných prodejen i ESHOPu
- Kombinace různých zákaznických systémů
PROČ VYUŽÍVAT NAŠI KASU?
Kompatibilní s e-Kasa
Podporuje e-kasu
Šetří čas při příjmu zboží
Eshop připojte přes API
CHCETE SE PORADIT S NAŠIM EXPERTEM?
Kontaktujte nás a získejte více info a nezávaznou nabídku