Martinus, s.r.o.
Maloobchodní síť knihkupectví spolu s internetovým obchodem
Typ činnosti: Maloobchod
Obor činnosti: Knihy
Počet prodejen: 15
Působnost: Slovenská republika
Celkový počet uživatelů: 50
Rutinní provoz od: Srpen 2015
web: www.martinus.sk
V rámci implementace ANS jsme vyřešili, naprogramovali a nasadili požadovanou funkcionalitu zákazníka související s efektivním řízením skladových zásob maloobchodní sítě:
- Skladovou kartu pro knižní zboží s předdefinovanými reporty o zásobách komisního a vlastního zboží, propojení obrázků s eshopem, sledování statistických atributů (popisky), různé kontroly povinných údajů
- Evidence dodavatelských komisí s automatickým generováním nahlášek dodavatelem do excelu, – rozdělení pevného a komisního zboží od více dodavatelů podle prodejen na jedné skladové kartě
- Evidence odběratelských komisí
- Vratky zboží dodavatelem s kontrolou na aktuální stav komisního dodavatele
- Elektronickou výměnu dat – importy dat od dodavatelů, exporty dat pro internetový obchod, bussiness inteligence a účetnictví, propojení zákaznického systému s www.martinus.cz, reportování online tržeb
- Offline pokladny s možnostmi různých akcí vázaných na marketingovou politiku MARTINUS (slevy na doklad – kupony, položku, narozeninová sleva, orange akce, …)
- Tisk cenových etiket z příjemky, ze skladové karty
- Evidence obalového hospodářství
- Přecenění – dodavatelské, marketingové, přímo z příjemky, …
- Hromadná expedice zboží z centrálního skladu na prodejně
- Statistiky marketingových akcí
- Objednávky na dodavatelé s exportom do XLS
- Příjem zboží s obrázkem v jednotkové nákupní ceně, celkové nákupní ceně, % rabatem z MOC
- Meziskladové přesuny
Dne 01.08.2015 byl program ANS uveden do provozu pro všechny prodejny maloobchodní sítě knihkupectví MARTINUS.
Implementace programu ANS začala v polovině dubna 2015, 01.06.2015 byla uvedena do provozu prodejna v Martině s cílem otestovat funkcionalitu řešení.
Na základě pozitivních provozních testů jsme v červenci začali připravovat přechod všech prodejen na ANS a od 01.08.2015 byly spuštěny ostatní provozy sítě, což bylo minimálně o měsíc dříve, než byl původní plán.
Implementace systému proběhla velmi efektivně, díky profesionálnímu přístupu pracovníků MARTINUSU a také týmu našich lidí, kteří pružně reagovali na požadavky zákazníka.
Michal Meško (CEO)
„Na systém a program ANS sme sa rozhodli prejsť z dôvodu nedostatočnej flexibility a škálovateľnosti nášho predchádzajúceho systému, ktorý už v mnohých oblastiach brzdil náš rozvoj. K celému procesu sme pristupovali s rešpektom, nakoľko všetko muselo byť robené tak, aby to nijako neprerušilo bežnú prevádzku našich kníhkupectiev. Boli sme veľmi milo prekvapení ochotou a flexibilitou celého implementačného tímu, ako aj možnosťami a použiteľnosťou systému ANS aj pre naše špecifické potreby. Vďaka tomu sme celý systém dokázali implementovať dokonca o mesiac skôr, ako sme pôvodne predpokladali, čo je v IT oblasti skôr vzácnosť.“
„Bez preháňania to bola jedna z najpríjemnejších a najprofesionálnejších spoluprác nášho tímu s externým dodávateľom za dlhý čas.“
Martinus.sk je dnes největším internetovým knihkupectvím na Slovensku a zároveň největším internetovým obchodem celkově (podle počtu obsloužených zákazníků). Několikrát získal v nezávislých průzkumech ocenění „nejlepší“ i „nejoblíbenější“ internetový obchod na Slovensku. Své působení rozšiřuje také v rámci kamenných prodejen, v současnosti provozuje 15 obchodů v rámci Slovenska.
PROČ VYUŽÍVAT ŘEŠENÍ OD ANS
Moderní a vysoko parametrizovatelné řešení
Aplikace nejnovějších trendů
Dlouhodobá a stabilní spolupráce
Spolehlivá podpora a servis = spokojený zákazník
CHCETE SE PORADIT S NAŠIM EXPERTEM?
Kontaktujte nás a získejte více informací a nezávaznou nabídku