UA
Velkoobchod a maloobchodní síť s outdoor
Typ činnosti: Velkoobchod a maloobchod
Obor činnosti: Outdoor, sportovní zboží
Počet prodejen: 43
Působnost: Česko, Slovensko
Celkový počet uživatelů: 160
Rutinní provoz od: Květen 2014
web: www.hudy.cz
Díky implementaci komplexního informačního systému ANS došlo k integraci jednotlivých samostatných modulů do jediného kompaktního řešení zajišťujícího provoz velkoobchodu i maloobchodu.
V rámci aplikace ANS jsou nyní využívány jakékoli procesy na centrále – přecenění, inventury, zákaznické akce, objednávky prodejen, zásobování prodejen podle optimálních zásob, zakládání nových katalogů dodavatelů v elektronické podobě, předobjednávky prodejen z nových kolekcí, závoz nových kolekcí podle předobjednávek, feedy dodavatelům k doplnění zásob na prodejnách. Externí eshop je propojen s AN skladem. Je využíváno centralizované zakládání artiklů z prodejen. Prodejny tisknou a olepují zboží vlastními EAN kódy. Pokladny využívají prodejní funkce a zákaznický systém AN kasy.
Původně byl pro nákup, distribuci a velkoobchod používán SW DC Power. Maloobchodní prodej instalovaný lokálně a synchronizovaný s centrálou denními dávkami. u původního SW bylo řešeno i zásobování prodejen od dodavatelů a centrály na bázi optimálních zásob.
K zakládání nových artiklů z katalogu kolekcí od dodavatelů byl využíván zakázkový modul zpracovávaný v Microsoft CRM. Zakládání nových artiklů na prodejnách nebylo centralizované. Zakázky z eshopu nebyly importovány v elektronické podobě. Předobjednávky prodejen se řešili lokálně na bázi .xls souborů.
Ondřej Johanovský
CEO, chairman of the board
„Prakticky ihned po založení sítě HUDYsport jsme si uvědomovali nezbytnost technologií, které nám ulehčí a zefektivní procesy a činnosti. Šli jsme cestou vlastního vývoje a byli přesvědčeni o správnosti našeho konání. V roce 2013 už jsme se ale ocitli v situaci, kdy systém výrazně zaostával za ostatními technologiemi a bylo zřejmé, že ztráta bude už jen narůstat. Stáli jsme před rozhodnutím, kterou cestou se vydat, ale jedna věc byla jasná: Potřebujeme mít možnost vývoje vlastních nástrojů a modulů a neocitnout se v zajetí velkých firem, jejichž reakce jsou nepružné a navíc neúměrně drahé vzhledem k tržním možnostem našeho segmentu. Velkým pomocníkem mi byl můj bratr, který léta pracuje v oblasti ERP systémů, a který mě nasměroval.
Volba padla na ANS, malou firmu, ale s velkými referencemi hodícími se přesně našemu segmentu. Již po počátečních schůzkách se ukazovalo, že volba byla správná. ANS je tým, který se v každé situaci snaží pochopit naše potřeby a vzhledem ke svým zkušenostem nám předkládá i modifikace a vlastní návrhy ke zlepšení.
Přechod na nový systém, který je noční můrou každé společnosti, u nás proběhl v roce 2015 ve spolupráci našeho IT oddělení s ANS bez zaváhání a výpadek v prodejích a dokladech nebyl ani jediný den!!!!! Což považuji za fenomenální úspěch.
A nutno podoktnout, že i další projekty probíhají v podobném scénáři – za zmínku stojí kompletní administrace eshopu a jeho napojení na webové rozhraní, analytické nástroje, sestavy a speciální moduly přesně šité pro naše potřeby!! Za vyzdvihnutí stojí ještě komunikace s firmou ANS, kdy reakce na problémy či požadavky jsou vždy řešeny urgentně a s ochotou. Volba byla správná!!!“
PROČ VYUŽÍVAT ŘEŠENÍ OD ANS
Moderní a vysoko parametrizovatelné řešení
Aplikace nejnovějších trendů
Dlouhodobá a stabilní spolupráce
Spolehlivá podpora a servis = spokojený zákazník
CHCETE SE PORADIT S NAŠIM EXPERTEM?
Kontaktujte nás a získejte více informací a nezávaznou nabídku