Velkoobchodní řešení, které přináší nové možnosti.
Práce s informačním systémem při velkoobchodním prodeji přináší svá úskalí. ANS vám přináší ERP systém nové generace, který myslí ve váš prospěch a přináší funkcionality, které maximálně usnadňují práci s informačním systémem a urychlují procesy při naskladňování, oceňování a expedici zboží.
Komunikace s dodavateli nikdy nebyla jednodušší. Využijte elektronickou komunikaci, možnost práce s ceníky dodavatelů. Pracujte s dodacími lhůtami, označením artiklů, EAN kódy a rabaty na základě dodaných podkladů.
Spolupráce s dodavateli nabude nový rozměr a Vy můžete prodávat více a rychleji.
Sledujte vykrytí objednávek s vazbou na data dodání od dodavatele a expedice zákazníkovi. Informujte zákazníky o dodávkách, podle data od dodavatelů.
Efektivně rozvrhněte objednávky na dodavatele přímo se zákaznických objednávek, interních objednávek nebo středisek.
Sledujete stavy zásob Vašich dodavatelů, pokud to umožňuje jejich systém. Zpracováváme dodavatelské feedy v různých formátech včetně EDI a po jejich importu je evidujeme v ANS.
Vytváření ceníků s ERP ANS je efektivní a rychlé. Libovolný počet ceníků s několika úrovněmi cen a slev podle zákaznických skupin platných pro jednotlivé skupiny artiklů nebo i jednotlivé produkty.
Možnost automatické cenotvorby na základě předdefinovaných pravidel a koeficientů marže. Ceníky se mohou generovat na základě příjemky, poslední nákupní ceny, průměrné nákupní ceny nebo stanovené marže, …
Ceny jsou evidovány v různých měnách i s konkrétní sazbou DPH dané země.
Přidejte libovolný počet cen k artiklu s možností vazby na zákazníka, sklad, měnu, odebrané množství nebo období.
Umožněte zákazníkům nakupovat ze zásob svých dodavatelů. Dodací lhůty lze stanovit podle dodacích lhůt dodavatelů.
Péče o zákazníky začíná kvalitními informacemi. Správa informací o Vašich zákaznících nikdy nebyla jednodušší a přehlednější.
Vytvářejte flexibilní cenové hladiny pro několik zákaznických skupin, dle Vámi stanovených parametrů a motivujte je k větším nákupům.
Informovanost zákazníků je zajištěna díky možnosti elektronického odběru přímo z ERP ANS. Zjistíte, co se prodává, proč se to prodává a buďte připraven lépe než konkurence.
Motivujte zaměstnance k prodeji. Zjistěte, kteří umí prodávat, a vytvořte systém pro jejich odměňování.
Každou analýzu si můžete vyhodnotit v prostředí AN BI, kde si ji můžete blíže rozebrat, nebo použít na prezentaci.
Množství předdefinovaných vyhodnocení na jeden klik, Plánujte rozvozy podle regionů nebo směrů.
Vyhodnocujte na jeden klik, možnost výběrových a třídících podmínek na základě předem nadefinovaných atributů.
Mějte informace o tom, co se prodává, efektivně reagujte na potřeby odběratelů a požadavku trhu.
Umožněte svým zákazníkům objednávat zboží přes B2B portál, kde mohou jednoduchým způsobem vytvářet objednávky a sledovat Vaše aktuální stavy zásob.
Připojte jakýkoliv B2B portál, který umí komunikovat prostřednictvím naši API.
Objednávky z B2B portálu budou zapsány do ANS a automatizovaně zpracovány, tak aby Váš odběratel dostal zboží, v co nejkratší době a vy zvýšíte obrátkovost svých zásob.
Zefektivněním těchto procesů získáte další odběratelé, kteří ocení přehlednost objednávání a rychlost dodání zboží.
Fakturaci lze vytvářet jednotlivě za každý dodací list nebo souhrnně za období, kdy se do faktury přeberou vybrané dodací listy. Odeslání faktury je možné elektronicky ve formátu PDF, HTML, CSV nebo XLS.
PROČ VYUŽÍVAT ŘEŠENÍ VELKOOBCHOD OD ANS?
Rychlý příjem/výdej zboží
Zákazníci nakupují přímo ze zásob dodavatelů
CRM pro rychlou správu zákazníků
Ceníky podle vašich představ
CHCETE SE PORADIT S NAŠIM EXPERTEM?
Kontaktujte nás, získejte více info a nezávaznou nabídku