Prodávejte ve velkém, my Vás podržíme

Automatizace velkoobchodu jednoduše.

Velkoobchodní řešení, které přináší nové možnosti.

Práce s firemným informačným systémem při velkoobchodním prodeji přináší svá úskalí. ANS vám přináší ERP systém nové generace, který myslí ve váš prospěch a přináší funkcionality, které maximálně usnadňují práci s informačním systémem a urychlují procesy při naskladňování, oceňování a expedici zboží.

ERP Systém AN system je připraven na multijazyčné prostředí v rámci EU, ať už se jedná o jazykové verze i práci s jinými měnovými páry.

DODAVATELÉ

Komunikace s dodavateli nikdy nebyla jednodušší. Využijte elektronickou komunikaci, možnost práce s ceníky dodavatelů. Pracujte s dodacími lhůtami označením artiklů, EAN kódy a rabaty na základě dodaných podkladů.

Spolupráce s dodavateli nabude nového rozměru a Vy můžete prodávat více a rychleji.

Sledujte vykrytí objednávek s vazbou na data dodání od dodavatele a expedice zákazníkovi. Informujte zákazníky o dodávkách podle dat od dodavatelů.

Efektivní rozvrhněte objednávky na dodavatele přímo se zákaznických objednávek, interních objednávek nebo středisek.

Sledujete stavy zásob Vašich dodavatelů, pokud to umožňuje jejich systém. Zpracováváme dodavatelské feedy v různých formátech včetně EDI a po jejich importu se evidují v ANS.

CENÍKY

Vytváření ceníků s ANS je efektivní a rychlé. Libovolný počet ceníků s několika úrovněmi slev a podle zákaznických skupin.

Možnost automatické cenotvorby na základě předdefinovaných pravidel a koeficientů marže. Ceníky mohou být generovány na základě příjemky, poslední nákupní ceny, průměrné nákupní ceny, stanovené marže, … .

Ceny jsou evidovány v různých měnách is konkrétní sazbou DPH dané země.

Přidejte libovolný počet cen k artiklu s možností vazby na zákazníka, sklad, měnu, odebrané množství nebo období.

ANS je natolik silný, že drtivou většinu našich požadavků splnil hned po nasazení a jen dílčí kroky se musely programovat na míru.

Tomáš Otta ředitel společnosti

Opakovaně dokážeme s ANS společně realizovat věci způsobem, který by v korporátním prostředí nadnárodních společností byl naprosto nemyslitelným.

Petr Cemper jednatel společnosti

ANS je tým, který se v každé situaci snaží pochopit naše potřeby a vzhledem ke svým zkušenostem nám předkládá i modifikace a vlastní návrhy na zlepšení.

Ondřej Johanovský CEO, chairman of the board

Obrovskou výhodou je možnost společně informační systém upravovat podle toho, jak se naše skupina rozvíjí.

Pavel Hynek Country Manager CZ&SK UNDERARMOUR

Implementáciou informačného systému ANS sme dostali k dispozícii stabilný softvér s požadovanou funkcionalitou a službami.

Ján Šabľa konateľ spoločnosti

Bez preháňania to bola jedna z najpríjemnejších a najprofesionálnejších spoluprác nášho tímu s externým dodávateľom za dlhý čas.

Michal Meško CEO

ZÁKAZNÍCI

Umožněte zákazníkům nakupovat ze zásob svých dodavatelů. Dodací lhůty můžete stanovit podle dodacích lhůt dodavatelů.

Péče o zákazníky začíná kvalitními informacemi. Správa informací o Vašich zákaznících nikdy nebyla jednodušší a přehlednější.

Vytvářejte flexibilní cenové hladiny pro více zákaznické skupiny, podle Vámi stanovených parametrů a motivujte je k větším nákupům.

Informovanost zákazníků je zajištěna díky možnosti elektronického odběru přímo z ANS. Zjistíte, co se prodává, proč se to prodává a buďte připraveni lépe než konkurence.

Motivujte zaměstnance k prodeji. Zjistěte, kteří umí prodávat a vytvořte systém pro jejich odměňování.

Každou analýzu si můžete vyhodnotit v prostředí AN analýzy kde si ji můžete blíže rozebrat, nebo použít k prezentaci.

Množství předdefinovaných vyhodnocení na jeden klik, možnost výběrových a třídících podmínek na základě předem nadefinovaných atributů na jeden klik, možnost výběrových a třídících podmínek. Plánujte rozvozy podle regionů nebo směrů.

ANALÝZY

Vyhodnocujte na jeden klik, možnost výběrových a třídících podmínek na základě předem nadefinovaných atributů.

Mějte informace o tom, co se prodává, efektivně reagujte na potřeby odběratelů a požadavky trhu.

B2B

Umožněte svým zákazníkům objednávat zboží přes B2B portál, kde mohou jednoduchým způsobem vytvářet objednávky a sledovat Vaše aktuální stavy zásob.

Připojte jakýkoliv B2B portál, který umí komunikovat prostřednictvím naší API.

Objednávky z B2B portálu budou zapsány do ANS a automatizovaně zpracovány, tak by Váš odběratel dostal zboží v co nejkratší době a vy zvýšíte obrátkovost svých zásob.

Zefektivněním těchto procesů získáte další odběratele, kteří ocení přehlednost objednávání a rychlost dodání zboží.

Fakturaci lze vytvářet jednotlivě za každý dodací list nebo sběrny za období, kdy se do faktury přeberou vybrané dodací listy. Odeslání faktury je možné elektronicky ve formátu PDF, HTML, CSV nebo XLS.

PROČ VYUŽÍVAT ŘEŠENÍ VELKOOBCHOD OD ANS?

Rychlý příjem/výdej zboží

Zákazníci nakupují přímo ze zásob dodavatelů

Efektivní a rychlá expedice

Ceníky podle vašich představ

CHCETE SE PORADIT
S NAŠÍM EXPERTEM?

Kontaktujte nás a získejte více info a nezávaznou nabídku