Eshopová expedice, která Vám usnadní život ve skladu.

31. července 2024

Máte výkonný e-shop a nestíháte vyřizovat objednávky?

Pokud provozujete úspěšný e-shop, pravděpodobně jste se již setkali se situací, kdy příval objednávek překročil kapacitu Vašich interních procesů. Objednávky se kupí, zákazníci čekají a Vy máte pocit, že ztratíte kontrolu nad celým procesem expedice. Právě v takových případech přichází na řadu náš ERP systém od AN Systems, který byl navržen s ohledem na potřeby moderních e-shopů a dokáže vám usnadnit život tím, že automatizuje a optimalizuje celý expediční proces.

 

Ztrácíte drahocenný čas a efektivitu tím, že se pracovníci hledají zboží?

V tradičních skladových systémech může být vyhledávání zboží časově náročné a často vede k chybám. Náš ERP systém integruje pokročilé skladové řízení, které umožňuje pracovníkům rychle nalézt zboží podle přesného umístění ve skladu. Díky naší inteligentní správě skladu se zboží automaticky řadí podle optimalizovaných tras, což znamená, že zaměstnanci tráví méně času hledáním a více času efektivní prací. Systém také nabízí real-time aktualizace stavu zásob, což snižuje riziko vyčerpání skladových zásob.

 

Trvá Vám dlouho expediční proces ověřováním, zda zákazník uhradil objednávku?

Naše řešení ERP automaticky ověřuje platby a objednávky, čímž eliminuje manuální kontroly a minimalizuje riziko lidských chyb. Systém je schopen integrovat se s různými platebními vraty a bankovními systémy, což umožňuje okamžité potvrzení úhrady. Jakmile je platba potvrzena, objednávka se automaticky přesune do expedičního procesu, což výrazně zrychluje celý postup a zlepšuje zákaznickou zkušenost.

Máte online informace či máte dostatečné množství na skladě a umíte jej zablokovat pro potřeby expedice?

S naším ERP systémem máte vždy přehled o stavu Vašeho skladu i skladech na prodejnách v reálném čase. Systém sleduje nejen aktuální množství zboží na skladě, ale také předpokládané budoucí stavy na základě aktuálních objednávek a dodávek. V případě, že se zboží blíží vyčerpání, systém automaticky informuje odpovědné osoby a dokonce může automaticky zadat objednávky u dodavatelů. Navíc, ERP systém AN systems umožňuje blokovat zboží pro konkrétní objednávky, čímž se zaručí, že žádný zákazník neodejde nespokojený kvůli nedostatku zboží.

 

Trvá dlouho, než zapíšete všechny zásilky a vytisknete balíkové etikety zásilkových společností?

Jednou z největších výhod našeho ERP systému je jeho schopnost automatizovat celý proces expedice, včetně generování balíkových etiket. Systém je integrován s většinou zásilkových společností, což umožňuje automatické vytváření a tisk etiket přímo ze systému. Stačí jen pár kliknutí a všechny potřebné dokumenty jsou připraveny k expedici. Tímto způsobem se výrazně zkracuje doba potřebná pro přípravu zásilek a minimalizují se chyby, které mohou vzniknout při manuálním vypisování údajů.

Moderní e-shop potřebuje moderní řešení. ERP systém od AN Systems je navržen tak, aby zjednodušil a zefektivnil všechny aspekty expedičního procesu. Od inteligentního řízení skladu, přes automatické ověřování plateb až po generování a tištění balíkových etiket – všechny tyto funkce Vám usnadní život a umožní soustředit se na to, co je opravdu důležité: spokojenost Vašich zákazníků a růst Vašeho byznysu.

Nechte nás, pomoci Vám dosáhnout nových výše efektivity a spokojenosti zákazníků s naším inovativním ERP řešením ZDE.