Spokojený zákazník a spokojený majitel firmy. Je to vůbec možné?

8. listopadu 2022

Vratky, slovo, které žádný majitel neslyší rád, přesto zůstávají realitou každého maloobchodního i velkoobchodního modelu. Všichni chceme mít řady spokojených zákazníků, zároveň zůstat profitabilní a zachovat růst firmy.

Vidíme, že spokojený zákazník, je zákazník, který se rád vrátí a nakoupí znovu.Proč však nezpracovat proces Vratek efektivně a s pozitivním výsledkem pro obě strany.

Taková možnost by zde měla být a my jsme na ni při vývoji našeho podnikového informačního systému AN Systems mysleli. Vytváření nových a efektivních procesů v ERP, je základní mantrou. Proto, když jsme viděli, jak fungují jiné systémy, rozhodli jsme se udělat to tak, aby byl vlk sytý i ovce celá.

Pojďme si ale postupně vysvětlit celý proces:

  1. Zákazník přijde a chce vrátit zboží ve stanovené lhůtě.
  2. Prodavač/ka nabízí zákazníkovi slevový kupón na další nákup.
  3. Slevový kupón se vytiskne přímo na tiskárně bločků.
  4. Slevový kupón může/nemusí být časově omezen.

Jak jste si z výše jmenovaných funkcí informačního systému AN System mohli všimnout, dochází zde k více momentům, kdy mimo ERP musí být správně vyškolen i prodejní personál. Ten by měl zákazníkovi vysvětlit výhody kupónu a proč se vrátit zpět do prodejny. Ostatní už je úkolem procesu nastaveného v ERP AN Systems.

Pokud patří vaši zákazníci mezi „věrné“, tak tuto možnost přivítají. Pokud zatím mezi věrné nepatří, lze je motivovat kupónem k dalšímu nákupu, který je bude motivovat k tomu, aby se do prodejny znovu vrátili.

Jakkoliv se rozhodnete, nyní už víte, že podnikový informační systém AN System má možnosti, kdy zákazníkovi vyjde vstříc a zároveň jej přitáhne na další nákup. Napište nám a rádi vám povíme o dalších možnostech ERP AN Systems.