Věrnostní program jak jej zvládnout jednoduše a rychle.

7. června 2023

Získávání věrných zákazníků v maloobchodě by mělo být klíčovou součástí jakéhokoliv obchodního plánu. Zákazníky získávat stojí pětkrát více, než udržet ty stávající, takže zvyšování věrnosti a udržování zákazníků je nezbytné pro snížení nákladů. Mnohé firmy to dělají prostřednictvím věrnostních programů, partnerství v oblasti marketingu, poskytování slev na další nákup zákazníka a jiných podobných taktik.

Nicméně, sledování trendů v oblasti získávání věrných zákazníků a toho, co vaši zákazníci opravdu chtějí vidět v roce 2023, je velmi důležité. To, co si spotřebitelé přejí od svých oblíbených značek, se neustále mění. AN Systems nabízí svým zákazníkům ověřená řešení pro implementaci a správu věrnostních programů. Základním pravidlem, je nabídnout zákazníkům jednoduché a snadno pochopitelné řešení.

Sbírání bodů se za poslední roky rozmohlo, v ERP AN Systems už léta pro naše klienty máme komplexní řešení, kde si můžete namodelovat věrnostní program sbírání bodů podle vámi navržených parametrů. A nejen to, můžete si na sbírání bodů za nákupy navázat také další možnosti, které probereme níže.

Kreativitě se meze nekladou a bod se nemusí vždy jmenovat bod. Body mohou být pojmenovány podle typu podnikání, kterému se věnujete a sběr slev stejně. Sbírat body mohou zákazníci podle přesně stanovených propočtů. Mohou sbírat i různé druhy bodů, např. nákup Akčního zboží. Slevy za nasbírané body mohou být procentuální nebo fixní. Body za nasbírané body mohou mít také časové omezení, aby byli zákazníci motivováni k jejich použití.

Odměny za sbírání bodů můžete také automatizovat. Automatickým tiskem poukázky na další nákup, po dosažení určitě úrovně nasbíraných bodů. Případně odesláním poukázky elektronickým způsobem na e-mail zákazníka.
Odměny za nasbírané body, mohou zákazníci používat napříč prodejními kanály. Čili například, v prodejně nebo i v eshopu.
Oslovte vaše zákazníky, když mají narozeniny. S věrnostním programem podnikového informačního systému je to hračka, máte-li tento údaj k dispozici.

Věrnostní program, lze ale využívat i na dalších úrovních:

Nabídněte zákazníkům další benefity za účast ve věrnostním programu. Např. slevy na dodatečné služby, produkty nebo na servis k vámi nabízenému sortimentu.
Možnost řešit reklamace či výměny bez bločků potěší také každého zákazníka, protože nákupy se zaznamenávají na věrnostní kartu nebo do věrnostního systému.

Jak vidíte, jedno řešení věrnostního programu od podnikového informačního systému AN Systems, nabízí hned několik dodatečných možností, jak zapojit aktivní zákazníky do aktivity spojené s vaší firmou či značkou a nakupováním.

Kontaktujte nás pro detailnější informace a rádi vám pomůžeme s nastavením věrnostního programu.