Jak zvládnout multichannel ve vaší firmě a nezbláznit se.

9. září 2022

Možná to znáte? Ve vaší firmě máte prodejny, děláte velkoobchod a k tomu vám běží e-shop. Toto je pomalu realita každého podnikání, které se dostalo do určité fáze své životnosti.
Abyste stíhali všechno spolu řídit, najali jste více lidí, ale stále nejste spokojeni s výsledky. Je to tím, že vám možná chybí ten správný systém automatizace, který by vám usnadnil řízení všech skladů, prodejních kanálů či zákaznických skupin.

S podobnými problémy se potýkali i naši stávající klienti Digitall nebo Hudysport. Spojili se s námi, abychom jim pomohli vyřešit a optimalizovat všechny prodejní kanály ve spojení se sklady v prodejnách, na centrále, a podobně.

Jelikož nemáme krabicové řešení, po důkladné analýze jsme připravili řešení pro každého individuálně a přesně na jejich potřeby. Pro vaši představu jsme ale připravili shrnutí bodů, které přispěly ke zlepšení optimalizace firemních procesů.

  • Řízení obchodních kanálů bylo sjednoceno do jednoho software
  • Zavedli jsme online disponibilitu skladu
  • Vytvořili jsme řízenou blokaci zboží pro velkoobchod, zásobování prodejen, B2C, B2B
  • Velkoobchod a prodejny pracují s online databází. B2C a B2B ověřují disponibilní stavy prostřednictvím API připojení.
  • Realizují se automatizované rezervace a přeprodej zboží v rámci jedné obchodní skupiny.
  • Umožnili jsme sdílení produktových karet a ceníků mezi jednotlivými kanály.

Pokud i vy vidíte potenciál v některých z výše jmenovaných vylepšení nebo inovací pro vaši společnost, neváhejte nás kontaktovat a rádi se s vámi setkáme a probereme, jak může An system pomoci.