Eshopová expedice, která Vám usnadní život.
Máte výkonný e-shop a nestíháte vyřizovat objednávky?
Ztrácíte drahocenný čas a efektivitu tím, že se pracovníci hledají zboží?
Trvá Vám dlouho expediční proces ověřováním, zda zákazník uhradil objednávku?
Máte online informace, zda máte dostatečné množství na skladě a umíte jej zablokovat pro potřeby expedice?
Trvá Vám dlouho než zapíšete všechny zásilky a vytisknete balíkové etikety zásilkových společností?
Všechny tyto otázky si kladli i naši zákazníci, dokud nezačali používat naše řešení automatizovaných expedicí internetových objednávek.
NÁŠ ROZHOVOR S ECOMMERCEBRIDGE
Jak zvládat nápor objednávek a uspokojit všechny zákazníky bez frustrace?
Mluvili jsme s Ecommerce bridge na toto a další zajímavé téma ohledně propojování e-shopů s naší logistikou a inteligentním WMS řízeným skladem.
Eshop platformy propojené s ANS backoffice:
OVĚŘOVÁNÍ PLATEB
Expediční proces zahrnuje online ověřování plateb přes bankovní aplikace prostřednictvím bankovních API nebo XML souborů ve formátu SEPA. Po ověření a spárování platby uvolňuje systém eshopovou objednávku do expedičního procesu.
PŘÍPRAVA DOKLADŮ
Po spárování bezhotovostních plateb systém spouští automatizovaný expediční proces, jehož prostřednictvím ANS blokuje zboží pro objednávku z eshopu, vygeneruje požadované doklady jako jsou přesuny mezi sklady, expediční doklady, naviguje skladníka při kompletaci objednávky, kontroluje expedované produkty a jejich množství, tiskne nebo odesílá mailem požadované účetní doklady společnosti.
OVĚŘOVÁNÍ PLATEB
Osobní odběry lze zúčtovat v AN kasa, což výrazným způsobem zjednodušuje proces při vyzvednutí zboží zákazníkem, který chce provést změny v objednávce na místě odběru. Všechny změny se vyřeší v kase a není nutné řešit komplikovaně změny v objednávce nebo dobropisovat fakturu.
STAVY ZAKÁZEK
Kompletní workflow dokladů v expedici eshopových objednávek je zachycen podle stavů, takže v každém okamžiku vidíte, kde se objednávka nachází, jaký byl její proces expedice a z každého stavu se může posílat e-mailová notifikace (interní nebo zákaznická).
EFEKTIVNÍ EXPEDICE
Sledování skladových umístění a navigace skladníků po skladu při vychystávání objednávek. V rámci jedné trasy lze vychystávat současně více objednávek, čímž se optimalizuje doba expedice. Počet současně vychystávaných objednávek závisí na množství položek, případně velikostech balení produktů.
Propojením e-shopu s ANS jsme dosáhli u více klientů nejen zrychlení expedice, ale již při příjmu zboží systém navrhujte co nejefektivnější umístění zboží. Tím se expedice zrychluje již při samotném přijímání zboží. Jeho rozdělením na stávající přijaté objednávky z e-shopu, velkoobchodu nebo podle jednotlivých maloobchodních prodejen.
PROPOJENÍ PŘEPRAVCŮ
Po ukončení expedičního procesu se ze systému automaticky vytisknou balíkové etikety bez nutnosti prokliknutí do aplikace kurýrní společnosti. Možnost sledování objednávky v ANS přes API kurýrní společnosti. Všechny informace naleznete na jednom místě.
ANS je propojeno s nejpoužívanějšími kurýrními společnostmi v rámci Česka a Slovenska.
OVĚŘOVÁNÍ PLATEB
Expediční proces lze nastavit současně pro objednávky z ESHOP nebo B2B.
Parametrizovatelnost automatizovaného expedičního procesu umožňuje nastavit systém pro expedici z jednoho nebo více skladů.
Potřebujete zrychlit expedici zboží, kontaktujte nás nyní a společně navrhneme to nejefektivnější řešení pro vaše potřeby.
ANS je natolik silný, že drtivou většinu našich požadavků splnil hned po nasazení a jen dílčí kroky se musely programovat na míru.