Eshopová expedice, která Vám ulehčí život.
Máte výkonný e-shop a nestíháte vyřizovat objednávky?
Ztrácíte drahocenný čas a efektivitu tím, že pracovníci hledají zboží?
Trvá Vám dlouho expediční proces ověřováním, zda zákazník uhradil objednávku?
Máte online informace jestli máte dostatečné množství na skladě a umíte je zablokovat pro potřeby expedice?
Trvá Vám dlouho než zapíšete všechny zásilky a vytisknete balíkové etikety zásilkových společností?
Všechny tyto otázky si kladli i naši zákazníci, dokud nezačali používat naše řešení automatizovaných expedicí internetových objednávek.
Partnerské eshopy s ANS backoffice:
www.peckadesign.cz (www.hudy.cz, www.global-wines.cz)
www.shoptet.cz (www.famon.sk, www.stival.cz, www.4sport.cz, shop.volansky.cz, www.panskamoda.cz)
www.netdirect.cz (www.odkulinare.cz)
www.shockworks.eu (www.coqui.shoes)
www.itstudio.cz (shop.snowboardel.cz)
www.puxdesign.cz (www.doke.cz)
www.wpj.cz (www.bagosport.cz)
www.poski.cz (www.madejasport.cz)
www.bart.sk (www.kvety.sk, www.golfcentrum.sk, www.zlatapriadka.sk)
www.creativesites.sk (www.equistyle.sk, www.sportrysy.sk)
www.smartbase.sk (www.fixservis.sk, www.slovenkabb.sk)
www.mam.sk (www.benofashion.sk)
www.bajan.sk (www.galfy.sk)
Expediční proces zahrnuje online ověřování plateb přes bankovní aplikace prostřednictvím bankovních API nebo XML souborů ve formátu SEPA. Po ověření a spárovaní platby, uvolňuje systém eshopovou objednávku do expedičního procesu.
Po spárování bezhotovostních plateb, systém spouští automatizovaný expediční proces, jehož prostřednictvím ANS blokuje zboží pro objednávku z eshopu, vygeneruje požadované doklady jako jsou přesuny mezi sklady, expediční doklady, naviguje skladníka při kompletaci objednávky, kontroluje expedované produkty a jejich množství, tiskne nebo odesílá mailem požadované účetní doklady a stejně tak balíkové etikety s propojením požadované kurýrní společnosti.
Osobní odběry je možné účtovat v AN kasa, což výrazným způsobem zjednodušuje proces při vyzvednutí zboží zákazníkem, který chce provést změny v objednávce na místě odběru. Veškeré změny se vyřeší v kase a není nutné řešit komplikovaně změny v objednávce nebo dobropisovat fakturu.
Kompletní workflow dokladů v expedici eshopových objednávek je zachycen podle stavů, takže v každém momentě vidíte, kde se objednávka nachází, jaký byl její proces expedice a z každého stavu se může posílat e-mailová notifikace (interní nebo zákaznická).
Sledování skladových umístění a navigace skladníků po skladu při vychystávání objednávek. V rámci jedné trasy lze vychystávat současně více objednávek, čímž se optimalizuje doba expedice. Počet současně vychystávaných objednávek závisí na množství položek, případně velikostech balení produktů.
Propojením e-shopu s ANS jsme dosáhli u více klientů nejen zrychlení expedice, ale již při příjmu zboží systém navrhujte co nejefektivnější umístění zboží. Tím se expedice zrychluje již při samotném přijímání zboží. Jeho rozdělením na stávající přijaté objednávky z e-shopu, velkoobchodu nebo podle jednotlivých maloobchodních prodejen.
Po ukončení expedičního procesu se ze systému automaticky vytisknou balíkové etikety bez nutnosti prokliknutí do aplikace kurýrní společnosti. Možnost sledování objednávky v ANS přes API kurýrní společnosti. Všechny informace naleznete na jednom místě. ANS je propojeno s nejpoužívanějšími kurýrními společnostmi v rámci Česka a Slovenska.
Expediční proces lze nastavit současně pro objednávky z ESHOP nebo B2B parametrizovatelnost automatizovaného expedičního procesu umožňuje nastavit systém pro expedici z jednoho nebo více skladů. Potřebujete zrychlit expedici zboží, kontaktujte nás nyní a společně navrhneme to nejefektivnější řešení pro vaše potřeby.
PROČ VYUŽÍVAT AUTOMATIZOVANOU EXPEDICI
Moderní řešení ve Vašich rukách
Zvýšení množství zpracovaných objednávek
Časová úspora, rychlejší dodání zboží
Rychlé doručení, spokojený zákazník
CHCETE SE PORADIT S NAŠIM EXPERTEM?
Kontaktujte nás a získejte více info a nezávaznou nabídku