ESHOP propojen se skladem

Vždy aktuální údaje na eshopu

Eshopová expedice, která Vám usnadní život.

Máte výkonný e-shop a nestíháte vyřizovat objednávky?
Ztrácíte drahocenný čas a efektivitu tím, že se pracovníci hledají zboží?
Trvá Vám dlouho expediční proces ověřováním, zda zákazník uhradil objednávku?
Máte online informace, zda máte dostatečné množství na skladě a umíte jej zablokovat pro potřeby expedice?
Trvá Vám dlouho než zapíšete všechny zásilky a vytisknete balíkové etikety zásilkových společností?

Všechny tyto otázky si kladli i naši zákazníci, dokud nezačali používat naše řešení automatizovaných expedicí internetových objednávek.

NÁŠ ROZHOVOR S ECOMMERCEBRIDGE

Jak zvládat nápor objednávek a uspokojit všechny zákazníky bez frustrace?

Mluvili jsme s Ecommerce bridge na toto a další zajímavé téma ohledně propojování e-shopů s naší logistikou a inteligentním WMS řízeným skladem.

Eshop platformy propojené s ANS backoffice:

OVĚŘOVÁNÍ PLATEB

Expediční proces zahrnuje online ověřování plateb přes bankovní aplikace prostřednictvím bankovních API nebo XML souborů ve formátu SEPA. Po ověření a spárování platby uvolňuje systém eshopovou objednávku do expedičního procesu.

PŘÍPRAVA DOKLADŮ

Po spárování bezhotovostních plateb systém spouští automatizovaný expediční proces, jehož prostřednictvím ANS blokuje zboží pro objednávku z eshopu, vygeneruje požadované doklady jako jsou přesuny mezi sklady, expediční doklady, naviguje skladníka při kompletaci objednávky, kontroluje expedované produkty a jejich množství, tiskne nebo odesílá mailem požadované účetní doklady společnosti.

OVĚŘOVÁNÍ PLATEB

Osobní odběry lze zúčtovat v AN kasa, což výrazným způsobem zjednodušuje proces při vyzvednutí zboží zákazníkem, který chce provést změny v objednávce na místě odběru. Všechny změny se vyřeší v kase a není nutné řešit komplikovaně změny v objednávce nebo dobropisovat fakturu.

STAVY ZAKÁZEK

Kompletní workflow dokladů v expedici eshopových objednávek je zachycen podle stavů, takže v každém okamžiku vidíte, kde se objednávka nachází, jaký byl její proces expedice a z každého stavu se může posílat e-mailová notifikace (interní nebo zákaznická).

EFEKTIVNÍ EXPEDICE

Sledování skladových umístění a navigace skladníků po skladu při vychystávání objednávek. V rámci jedné trasy lze vychystávat současně více objednávek, čímž se optimalizuje doba expedice. Počet současně vychystávaných objednávek závisí na množství položek, případně velikostech balení produktů.

Propojením e-shopu s ANS jsme dosáhli u více klientů nejen zrychlení expedice, ale již při příjmu zboží systém navrhujte co nejefektivnější umístění zboží. Tím se expedice zrychluje již při samotném přijímání zboží. Jeho rozdělením na stávající přijaté objednávky z e-shopu, velkoobchodu nebo podle jednotlivých maloobchodních prodejen.

PROPOJENÍ PŘEPRAVCŮ

Po ukončení expedičního procesu se ze systému automaticky vytisknou balíkové etikety bez nutnosti prokliknutí do aplikace kurýrní společnosti. Možnost sledování objednávky v ANS přes API kurýrní společnosti. Všechny informace naleznete na jednom místě.

ANS je propojeno s nejpoužívanějšími kurýrními společnostmi v rámci Česka a Slovenska.

OVĚŘOVÁNÍ PLATEB

Expediční proces lze nastavit současně pro objednávky z ESHOP nebo B2B.

Parametrizovatelnost automatizovaného expedičního procesu umožňuje nastavit systém pro expedici z jednoho nebo více skladů.

Potřebujete zrychlit expedici zboží, kontaktujte nás nyní a společně navrhneme to nejefektivnější řešení pro vaše potřeby.

ANS je natolik silný, že drtivou většinu našich požadavků splnil hned po nasazení a jen dílčí kroky se musely programovat na míru.

Tomáš Otta ředitel společnosti

Opakovaně dokážeme s ANS společně realizovat věci způsobem, který by v korporátním prostředí nadnárodních společností byl naprosto nemyslitelný.

Petr Cemper jednatel společnosti

ANS je tím, který se v každé situaci snaží pochopit naše potřeby a vzhledem ke svým zkušenostem nám předkládá také modifikace a vlastní návrhy na zlepšení.

Ondřej Johanovský CEO, chairman of the board

Obrovskou výhodou je možnost společně informační systém upravovat podle toho, jak se naše skupina vyvíjí.

Pavel Hynek Country Manager CZ&SK UNDERARMOUR

Implementáciou informačného systému ANS sme dostali k dispozícii stabilný softvér s požadovanou funkcionalitou a službami.

Ján Šabľa konateľ spoločnosti

Bez preháňania to bola jedna z najpríjemnejších a najprofesionálnejších spoluprác nášho tímu s externým dodávateľom za dlhý čas.

Michal Meško CEO

PROČ VYUŽÍVAT AUTOMATIZOVANOU EXPEDICI

Moderní řešení ve Vašich rukou

Zvýšení množství zpracovaných objednávek

Časová úspora, rychlejší dodání zboží

Rychlé doručení, spokojený zákazník

CHCETE SA PORADIŤ
S NAŠIM EXPERTOM?

Kontaktujte nás a získejte více info a nezávaznou nabídku